DRØM om morgendagen... HUSK gårsdagen... LEV idag...

tirsdag 13. september 2011

Lisa Williams show


På søndag var jeg på Lisa Williams show i Grieghallen sammen med mamma!<3  Jeg kan ikke beskrive med ord opplevelsen vi hadde.. Begge mine kjære kom igjennom og Lisa beskrev dem perfekt, hun gikk ned fra scenen for å klemme på oss! Den kvelden var helt fantastisk <3 Jeg kan ikke takke Lisa nok for at hun hjalp oss å komunisere med våre kjære i himmelen!! Lisa er helt unik..




Her er rosen meg og mamma fikk etter Lisa Williams snakket for våre kjære <3

4 kommentarer:

  1. Er så glad på deres vegne. Lisa aer helt fantastisk. Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Takk for det =) JA det er hun absolutt. Klem

    SvarSlett
  3. Gleder meg til og høre alt om det :D du er så flink atte :D

    SvarSlett
  4. Ja, det bør du!:D heheh var helt fantastisk!
    Tusen takk <3

    SvarSlett