DRØM om morgendagen... HUSK gårsdagen... LEV idag...

lørdag 10. september 2011

Redesign-oppgave




Vi hadde en redesign-oppgave hvor vi skulle finne/kjøpe en gammel gjenstand og gjøre det om til noe nytt. Jeg hadde litt ptoblemer med å finne inspirasjon til denne oppgaven, men så fant jeg en gammel krukke på verkstedet.
Denne krukken var i den brunfargen dere ser litt av.
Denne krukken er vel typisk gammel Hellas stil





Deretter fant jeg fram forskjellige
tekstiler som jeg kunne trikse og mikse med!


Jeg hadde ideer som å male på krukken et eget designet mønster, men siden vi hadde så liten tid på oss måtte jeg bare bruke det jeg hadde rundt meg..
Her tester jeg litt forskjellig... :)




Sluttresultatet ble slik:
jeg har brukt noe tekstil, en gardin holder, juletau, lim og maling..
er mye mer jeg kunne gjort hvis det ikke hadde vært for den lille tiden vi hadde på oss. :)



Ha en fortsatt fin dag alle sammen ;)

3 kommentarer:

  1. Ahh, kjempestilig :) Du er flink :)
    Gå inn på bloggen til Anne på landet - som er link til fra meg, så skal du se mye digg hun gjør ;)

    SvarSlett
  2. Julie Korsøen Jensen10. september 2011 kl. 19:15

    Wæææ, det var sykt forandring, og den ble jo døds fin <3 :P

    SvarSlett
  3. Tusen takk ;) ja, ble en smule forandring på den! heheh <3 <3

    SvarSlett